Tumblr_lycm63dsfc1qcizjdo1_500_large

54-53-52-51-50

Only one second on your lips but many years on your thighs.

Be healthy means be happy. - Be happy means be healthy.
STOP wish. Just DO IT!

Červen 2012

29. 6. 2012 a zase ve starých kolejích :)

29. června 2012 v 19:40 DIET LIST
Ahojte zlatíčka. Líbající Tak jaký jste měli dneska den? U nás svítilo krásně slučníko a bylo dost vedro. Ale tak co čekat, když se prázdniny blíží?

Vstala jsem o půl sedmé. Cože? No, byla jsem přespaná nebo nevím. Dala si moji oblíbenou snídani, udělala ze sebe člověka, poklidila (no to bylo) a bylo skoro celé dopoledne za mnou. Odpoledne jsem se slunila (haha za chvíli budu snad Afričan).

S jídelníčkem jsem se zase vrátila do starých kolejí. 1. července mě totiž čeká to moje slavné vážení, tak jsem moc zvědavá, jako moje tělo zareagovalo na grilovačku. (FUJ!) Snad tam bude alespoň 50 kg.



Snídaně: 150 g jahodový jogurt light (63 kcal), 10 g kukuřičných lupínků (39 kcal) banán, 50 g jablko (31 kcal)

Svačina: 300 g meloun vodní (79 kcal)

Oběd: 200 g brambory pečené ve slupce na sucho (136 kcal), 40 g tvaroh odtučněný (28 kcal), 200 ml kysané podmáslí (67 kcal)

Svačina: 300 g vodní meloun (79 kcal)

Večeře: 2 ks toust Racio (60 kcal), 4 bílky (63 kcal), 100 g mražená zelenina WOK (36 kcal), 100 g rajče (22 kcal), 80 g salátová okurka (12 kcal)

Přijato: 775 kcal


Pohyb: úklid - střední, 15 minut domácí posilování, trávení potravin - 78 kcal

Vydáno: 246 kcal


CELKEM ZA DEN: 529 KCAL

No, teď půjdu do vany, dám si masku na vlasy a budu relaxovat. Pak si udělám ovocný čajík a pustím si nějaký film. Miluji klidné pátky.

Fuj, fuj a ještě jednou fuj. Jsem prase - NENAŽRANÉ - !

28. června 2012 v 18:25 DIARY
Zdravím milí, zlatí. Líbající


Konečně jsem dneka, kole 3 hodiny, dorzaila z grilovačky domů. No, trošku se to protáhlo, na to, že jsme začínali včera v 9 hodin ráno. Smějící se Nebudu vám říkat, co všechno jsem snědla a vypila, ale shrnu to.

Moc moc alkoholu a jídla jako za týden. Stydím se. Jsem nesmírně přežraná a nafouklá. Dneska jsem už ani nesvačila ani nevečeřela (jsem plná). Přibrala jsem tak sto kilo a připadám si jako slon. Ach jo. Ale akce to bylo VYNIKAJÍCÍ.

Od zítra zase pořádné jídleníčky a počítání kaloríí. (Těším se. Usmívající se)

To je tak +- vše, jen jsem vás chtěla pozdravit a oznámit vám, jaké jsem nenažrané prase. Mějte se hezky a zítra na to vysvědčení přeji samé jedničky.


Pac a pusu. Líbající

26. 6. 2012 a jídelníček ...mňam!

26. června 2012 v 17:47 DIET LIST



Ahoj znovu. Protože už na Vás s jídelníčkama poslední dobou pěkně kašlu, rozhodla jsem se, že vám tady dám ten dnešní.


Takže:

Snídaně: 2 ks Racio toast celozrnný (60 kcal), 50 g odtučněný tvaroh Madeta (35 kcal), 100 g nektarinka (36 kcal), 40 g kiwi (20 kcal), 150 ml podmáslí kysané (51 kcal)

Svačina: 2 ks grahámová tyčinka (37 kcal), 80 g nektarinka (29 kcal)

Oběd: 350 ml zelňačka (404 kcal)

Svačina: 100 g mrkev (43 kcal), 60 g jablko (37 kcal)

Večeře: 3 ks Knuspi 3 druhy sýra (66 kcal), 50 g odtučeněný tvaroh Madeta (35 kcal), 100 g ledový salát (13 kcal), 1 ks krabí tyčinka (15 kcal), 50 g salátová okurka 8 kcal)

Přijato: 894 kcal


Pohyb: 15 minut domácí posilování, 15 zumba fitness, 1 hodina nakupování, trávení potravin - 89 kcal

Vydáno: 308 kcal


CELKEM ZA DEN: 586 KCAL


No okolo 18 hodiny mě čeká večeře. Těším se! Miluji tvaroh. MŇAM! Teď jdu do vany a pak budu koukat asi na nějakou pohádku (film) a těšit se na zítřejší přežíračku (grilovčku).

Pac a pusu. Líbající

---------------------------------------------------------------------------
EDITED 19:14

Dala jsem si sušenku oříškovou takže + 32 kcal. No co. Stále jsem nedosáhla max. denního příjmu, takže je vše v pohodě. Mrkající

Jak to jde a nejde.

26. června 2012 v 13:12 DIARY
Ahoj ahoj. Tak co hubeňulky, je něco nového? Nějak se mi tady nechtějí dávat ani jídelníčky, jsem nějaká unavená. Asi z toho počasí. Mlčící

Mám jednu dobrou zprávu. Včera jsem se vážila a váha ukázala 49, 8 kg. Juhů, je tam ta 4!!! Jsem happy jak tři grepy, jednak kvůli tomu, ale také proto, že se váha po DLOUHÉ době konečně POHNULA.

Zítra jdu na grilovačku, oslavu a nebo co chcete. (Jó, jsem furt nějaká párty.) Takže zítra bude můj jídelníček asi opravdu UKÁZKOVÝ! Smějící se

O víknedu si asi půjdu udělat radost a koupit si něco hezké. (Šminky, hadry a blbosti. Mrkající) To je moje!





Lepší než marmeláda

25. června 2012 v 7:41 BE FIT
Sotva rozlepím oči a mám chuť na marmeláduRozpačitý. Tak přemýšlím, že si ji dám k snídani, ale tolik zbytečných cukrů.

Protože jsem "kutíl" udělala jsem si snídani lepší a zdravější. Grahámový rohlík namazaný perlou tip a s kousky kiwi. Mňam. A jablíčko jako příloha. (Celé celkem cca 216 kcal.)


Máte chuť na vydatnou a zdravou snídani? Tak poté doporučuji toto.



24. 6. 2012 je lenivý den!

24. června 2012 v 16:01 DIET LIST
Celou noc na nohách. Domů jsem se dobelhala až ráno. Slavily se narozeniny, takže jsem nemohla chybět. Haha. Moc alkoholu ale ještě více tance a pohybu, takže kalorie jako kdyby žádné nebyly. UFF!

Od 18:00 (od včerejší večeře) jsem nic nesnědla do dnešní snídaně. DOKÁZALA JSEM TO! Překonala jsem sebe sama a své chuťové buňky. YES. Mrkající Jsem na sebe hrdá.


Celý den byl dneska takový lenivý. Dlouhá relaxační a regenerační koupel, odpočinek u filmu a trošku toho pohybu, aby se neřeklo.



Snídaně: 30 g kukuřičných lupínků (117 kcal), 150 ml odstředěné mléko (56 kcal), 100 g nektarinka (36 kcal)

Svačina: 100 g jablko (62 kcal), 1 grahámová tyčinka (19 kcal)

Oběd: 150 g kuřecí prso na pomerančích (179 kcal), 120 g pečených brambor ve slupce na sucho (85 kcal), 50 g ledový salát (6 kcal)

Svačina: 50 ml bílý jogurt 0,1 % tuku (22 kcal), 1 ks Bona Vita Line (48 kcal)

Večeře: 2 ks Racio Toast celozrnný (60 kcal), 20 g perla tip (35 kcal), 100 g ledový salát (13 kcal), 80 g rajče (18 kcal), 5 g pažitka (3 kcal)

Přijato: 762 kcal


Pohyb: 15 minut domácí posilování, 30 minut úklid, trávení potravin - 76 kcal

Vydáno: 162 kcal



CELKEM ZA DEN: 599 KCAL

No za chvíli (okolo 17:00 si půjdu trošku pocvičit no) a potom se těšit na večeři. Líbající Tak hezký den zlatíčka.


Potraviny, které nám určitě NEpomohou

23. června 2012 v 14:17 BE FIT

! BE CAREFUL !



1. Slanina - Co dodat. U hubnutí je to totální zlo.




2. Čínská polévka s kořením - Tak tady pozor. Nudle sice tolik kaloriíí neobsahují ale u koření, které jsou součástí, je počet kalorií šílený. Proto říkám -ANO-, ale s vlastním kořením.





3. Energy drink - Super. Dodají ti sílu, ale také zničí vše co jsi zatím vybudovala. Příliš cukru, přísliš kofeinu. Energie některých ED je kaloricky na stejné urovni jako tvůj oběd.




4. Chipsy, cracery, křupky - Cca 11 chipsů 160 kcal? Tak to děkuji pěkně. Pokud toužíš po něčem na chřoupání, dej si raději mrkev 100 g má jen +- 40 kcal. Nebo si udělejte domácí brambory pečné v troubě na sucho. Ušetříte mnoho kaloríí a ještě se u toho pobavíte.





5. Vaječný žloutek - Tak tady tento fakt si málo kdo z nás uvědomuje. Žijeme v domění, že vejce je jedno z jídel, které nás při hubnutí podpoří. Ano, máte pravdu v případě, že se bavíte o vaječném BÍLKU. Žloutek totiž je uplný zabiják. Vaječný bílek - 15,77 kcal x vaječný žloutek 56,96 kcal.






5. Ochucené minerálky - Ano i v těch se nachází skyrté zlo. 250 ml minerálky skrývá totiž 61, 54 kcal. Když v létě jí vypijete 3 litry, no spočítejte si ty kalorie. Proto říkám - voda, voda a voda nebo ovocné čaje. Vždyť jsou výborné a vychlazené ještě lepší než minerálka.




6. Koblížky, koláčky, šátečky, vánočka - Každý z nás pomyslí na snídani. Ale toto je opravdu ŠPATNÁ snídaně. Jeden takový koblížek obsahuje skoro 200 kcal. A ruku na srdce, koho zasytí jeden koblížek? Dejte si raději kukuříčné lupínky s mlékem nebo jogurtem a skořicí s čerstvým ovocem. Pochutnáte si tak či tak a ještě ušetříte své boky a zadek.





7. Popcorn - Nedílnou součástí kina je i popcorn, abychom měli co uzobávat během filmu. Takovýto kinový popcorn má ale na 100 g téměř 400 kcal (někdy i více). Proto si jeho koupi dobře rozmyslete.




8. Máslo, rama a další - Také nositelé značných kaloríí. Na chléb užijete +- 20 g. Tímto do těla dostanete téměř 147 kcal. Což je dost. Já užívám Perlu Tip (na 20 g jen necelý 36 kcal).



9. Magnum a další smetanové nanučky - Zabijáci. Jinak se jim říci ani nedá. Jeden takový nanuček Magnum například s mandelmi má přes 281 kalorií. Haha. Tolik má celá moje snídaně. Proto raději sáhnu po Calippu. Má jen okolo 92 kcal, je ho více a více osvěží.




Nezmiňovala jsem vůbec čokoládu, hranolky, hamburgry a coca-colu. To je snad jasné!

Krásné ráno :)

23. června 2012 v 8:05 DIARY


Ahojte lásky. Líbající Řekla jsem si, že se ozvu i bez jídelníčku i bez jakýchsi rad.

Jak se dneska máte?

Já vstala před sedmou, vypila sklenici vlažné vody s citronem, hrnek kafe a doknce jsem už i po snídaní. Mňam, dneska jsem si vážně pochutnala. Teď ze sebe půjdu udělat trošku člověka, ustlat postel a další takové ty ranní rituály a potom se uvidí.

Dneska je venku příjemně, vidím to tak, že odpoledne půjdu na brusle. Juhů. Smějící se Na odpoledne (večer) pro vás připravuji článek: "Potraviny, které nám určitě NEpomohou." Takže očekávejte, očekávejte.



UVAŽUJI NAD TÍM, ŽE BYCH SI UDĚLALA NĚCO JAKO "SPŘÁTELENÉ BLOGY". KDO BY SE MNOU KAMARÁDIL? (AŤ VÍM, JESTLI TO MÁ VŮBEC CENU. HAHA. Mlčící)

22. 6. 2012 a fotka :)

22. června 2012 v 18:29 DIET LIST
NICKI IS ONE OF THE BEST!


Čau čau. Tak jsem tady se slíbeným jídelníčkem:


Snídaně: 150 ml Silueta light (61 kcal), 100 g jablko (62 kcal), 1 tyčinka - 10 g Bona Vine Line (48 kcal)

Svačina: 60 g meruňky (34 kcal), 100 ml kefírové mléko nízkotučné (41 kcal), 30 g jablko (19 kcal)

Oběd: 140 g pangasius na páře (126 kcal), 150 g brambory na páře (107 kcal), 80 g mrkev na páře (34 kcal), 10 g pórek (4 kcal), 80 g ledový salát (10 kcal)

Svačina: 15 g (6 koleček) Racio Free Style sýrové (64 kcal)

Večeře: 200 g ledový salát (25 kcal), 60 g tuňák ve vl. šťávě (61 kcal), 25 g Silueta light (10 kcal), 1 ks Knuspi graham a bylinky (19 kcal), 50 g čerstvé houby (13 kcal), 5 g pórek (2 kcal)

Přijato: 743 kcal


Pohyb: 15 minut domácí posilování, 2 hodiny chůze, 1 hodina úklid- střední, trávení potravin - 74 kcal

Vydáno: 297 kcal



CELKEM ZA DEN: 446 KCAL






Na vaše přání vám tady dám (co nejdříve) ten recept na tu plněnou tortillu. Takže se určitě těšte. Mrkající Hih. Jinak jsem našla jeden recept na zdravé malinké houstičky. Tak až bude více času, zkusím upéct. A dám vám echo. S vyplazeným jazykem


Pac a pusu.Líbající

Bona Vita LINE

22. června 2012 v 8:00 PRODUCT TIPS
Cože? Balení jen 95, 8 kcal. Tak to je opravdu dietní dobrota. Narazila jsem na ni jen náhodou, když jsem se jednoho slunného dne prohrabávala v obchodě v musli tyčinkách. Mé oči zaujal velký nápis LINE. Natáhla jsem po ní tedy ruku a hledala složení.

Energie - OK Usmívající se
Bílkoviny - OK Usmívající se
Sacharidy - OK Usmívající se
Tuky - OK Usmívající se




Hodila jsem ji tedy do košíku. Dneska jsem si ji dala jako součást snídaně. Ale jen jednu tyčinku (balení má 2 ks), takže jen cca 48 kcal. VÝBORNÉ! Překvapila mě nejen svým složením ale také chutí, mňam mňam. Zbytek si schovám na později nebo podaruji příbuzným. Haha. Rozpačitý

!DOPORUČUJI!


P. S. Kouknu z okna a co to nevidím. Po 34 stupňových vedrech slejvák jako *****. Rozpačitý Nevadí, alespoň není vedro na chcípnutí. Dneska to vidím jako takový pohodový den. Jsem po snídani, dám si čajík (meduňka a pomeranč) a půjdu trošku uklidit.

Večer přidám jídelníček. Tak zatím drahoušci. Líbající