Tumblr_lycm63dsfc1qcizjdo1_500_large

54-53-52-51-50

Only one second on your lips but many years on your thighs.

Be healthy means be happy. - Be happy means be healthy.
STOP wish. Just DO IT!

21. 6. 2012 --- Den, kdy jsem se stala spisovatelkou. :D

21. června 2012 v 14:39 |  DIET LIST
Ahoj ahoj. Ráno vstanu a opařím se čajem. Haha. Ne sranda. Jen mě napadl ten český fim. Viděli jste? No nic, rychle k tomu mému. Ráno vstanu a nejede internet. Super, nevím co mám snídat, jelikož můj plán mám uložený na jedné internetové stránce. Tak tedy začíná proces dlouhého vzpomínání. Hih.

Ještě před snídaní jsem vypila sklenici vlažné vody s citronem a sklenku psyllia. (Mám problém s chozením na záchod! Fňuk.) Nemáte nějakou osvědčenou babskou radu: "Jak na to, když to nejde?" Nechci ale projímadla, jednou jsem si ho vzala, protože jsem už fakt nevěděla "co". No ale pak ta noc a další den. Dejte pokoj. Nepřála bych to ani svému největšímu nepříteli! (A že jich mám. :D)

No oběd jsem si dneska udělala sama. Dokonce i tu TORTILLU, protože těm obchodovým nevěřím. Plno tuku, cukru a dalších srače*. Ale ta MOJE, no jedna báseň. MLASK! Jestli chcete můžu vám tady dát zase recept, ať si můžete také ZDRAVĚ pochutnat.

Jinak na mé vážaní se můžete těšit … až … no … 1. července 2012. Ano, je to ten den, kdy chci mít 48 kg. Takže uvidíme. Moc šancí si sice nedávám (váha stávkuje na těch cca 51 kg), ale tak co.
NADĚJE UMÍRÁ POSLEDNÍ.




A teď jídelníček:

Snídaně: 70 g broskev (30 kcal), 110 g vodní meloun (29 kcal), 200 ml kefírové mléko nízkotučné (81 kcal), 3 sušenky Bebe rodinné (79 kcal)

Svačina: 150 g vodní meloun (39 kcal), 140 ml Sun Gold (68 kcal)

Oběd: tortilla plněná zeleninou a šunkou (má výroba - 80 g tortilla (144 kcal), 30 g bílý jogurt Silueta light (12 kcal), 25 g ledový salát (3 kcal), 40 kcal okurka salátová (6 kcal), 20 g červená paprika (6 kcal), 3 kolečka šunka kuřecí (50 kcal), 5 g pórek (2 kcal))

Svačina: 200 ml kefírové mléko (81 kcal)

Večeře: 250 ml houbová polévka se zeleninou (60 kcal), 40 g salátová okurka (6 kcal)

Přijato: 700 kcal


Pohyb: 10 minut domácí posilování, 30 minut bruslení (rychle), trávení potravin - 70 kcal

Vydáno: 254 kcal


CELKEM ZA DEN: 446 KCAL



P. S. Vím, že ten pohyb není zrovna nic extra, ale když mě se v takovém vedru opravdu nic nechce. Plačící
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 querica querica | Web | 21. června 2012 v 14:40 | Reagovat

držim dietu, riadim sa podľa nej a svačinky tam nie su :)

2 querica querica | Web | 21. června 2012 v 14:48 | Reagovat

noo..môžeš si cheknuť: http://www.trask.sk/phprs/view.php?cisloclanku=2007010005  :)

3 Suzzy Suzzy | Web | 21. června 2012 v 17:14 | Reagovat

ten recept sem dej, tvůj oběd je perfektní (celý jídelníček vlastně) a ráda bych si ho někdy taky udělala!:) je zvláštní, že většině se ve vedru nechce nic dělat, já si přijdu hyperaktivní:D
oběd nemám teplý, protože.. guláš nebo šišky s mákem:D aneb ať žije školní jídelna:D

4 Isabelle Isabelle | Web | 21. června 2012 v 21:11 | Reagovat

Nádhernej jídelníček! :) Za ten recept bych byla ráda ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama