Tumblr_lycm63dsfc1qcizjdo1_500_large

54-53-52-51-50

Only one second on your lips but many years on your thighs.

Be healthy means be happy. - Be happy means be healthy.
STOP wish. Just DO IT!

Potraviny, které nám určitě NEpomohou

23. června 2012 v 14:17 |  BE FIT

! BE CAREFUL !



1. Slanina - Co dodat. U hubnutí je to totální zlo.




2. Čínská polévka s kořením - Tak tady pozor. Nudle sice tolik kaloriíí neobsahují ale u koření, které jsou součástí, je počet kalorií šílený. Proto říkám -ANO-, ale s vlastním kořením.





3. Energy drink - Super. Dodají ti sílu, ale také zničí vše co jsi zatím vybudovala. Příliš cukru, přísliš kofeinu. Energie některých ED je kaloricky na stejné urovni jako tvůj oběd.




4. Chipsy, cracery, křupky - Cca 11 chipsů 160 kcal? Tak to děkuji pěkně. Pokud toužíš po něčem na chřoupání, dej si raději mrkev 100 g má jen +- 40 kcal. Nebo si udělejte domácí brambory pečné v troubě na sucho. Ušetříte mnoho kaloríí a ještě se u toho pobavíte.





5. Vaječný žloutek - Tak tady tento fakt si málo kdo z nás uvědomuje. Žijeme v domění, že vejce je jedno z jídel, které nás při hubnutí podpoří. Ano, máte pravdu v případě, že se bavíte o vaječném BÍLKU. Žloutek totiž je uplný zabiják. Vaječný bílek - 15,77 kcal x vaječný žloutek 56,96 kcal.






5. Ochucené minerálky - Ano i v těch se nachází skyrté zlo. 250 ml minerálky skrývá totiž 61, 54 kcal. Když v létě jí vypijete 3 litry, no spočítejte si ty kalorie. Proto říkám - voda, voda a voda nebo ovocné čaje. Vždyť jsou výborné a vychlazené ještě lepší než minerálka.




6. Koblížky, koláčky, šátečky, vánočka - Každý z nás pomyslí na snídani. Ale toto je opravdu ŠPATNÁ snídaně. Jeden takový koblížek obsahuje skoro 200 kcal. A ruku na srdce, koho zasytí jeden koblížek? Dejte si raději kukuříčné lupínky s mlékem nebo jogurtem a skořicí s čerstvým ovocem. Pochutnáte si tak či tak a ještě ušetříte své boky a zadek.





7. Popcorn - Nedílnou součástí kina je i popcorn, abychom měli co uzobávat během filmu. Takovýto kinový popcorn má ale na 100 g téměř 400 kcal (někdy i více). Proto si jeho koupi dobře rozmyslete.




8. Máslo, rama a další - Také nositelé značných kaloríí. Na chléb užijete +- 20 g. Tímto do těla dostanete téměř 147 kcal. Což je dost. Já užívám Perlu Tip (na 20 g jen necelý 36 kcal).



9. Magnum a další smetanové nanučky - Zabijáci. Jinak se jim říci ani nedá. Jeden takový nanuček Magnum například s mandelmi má přes 281 kalorií. Haha. Tolik má celá moje snídaně. Proto raději sáhnu po Calippu. Má jen okolo 92 kcal, je ho více a více osvěží.




Nezmiňovala jsem vůbec čokoládu, hranolky, hamburgry a coca-colu. To je snad jasné!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Annie Annie | Web | 24. června 2012 v 0:17 | Reagovat

jo a to jsem zorvna dneska měla vajca....chjo

2 patek philippe replica watch patek philippe replica watch | E-mail | Web | 15. ledna 2013 v 8:06 | Reagovat

This is a fantatic web site. Good polished UI and very informative articles. I will be coming back in a bit, thanks for the great blog.
http://www.palewatches.com

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama