Tumblr_lycm63dsfc1qcizjdo1_500_large

54-53-52-51-50

Only one second on your lips but many years on your thighs.

Be healthy means be happy. - Be happy means be healthy.
STOP wish. Just DO IT!

Červenec 2012

Loučení

29. července 2012 v 15:39 DIARY
Zdravím čtenářky, čtenáří. Mrkající Jak se dneska máte? Já nevím, buď je to tím počasí nebo, že jsem v noci moc nemohla spát, ale jsem děsně unavená - celý den se válím v posteli.

Po mých víkendových párties mám o kilo navíc - buď mi narostly svaly a nebo přiběhl tuk - haha. Zítra jedu na tu dovču, takže toto je poslední článek. Sice budu mít přístup k internetu, ale také hromadu věcí na "práci", tak se k blogu asi nedostanu. Těším se tak moc, že to není ani možné, akorát mě štve to jídlo - to zase půjdou kila hore!Plačící Nevadí, pak si dám hladovku.

Tak se tady mějte krásně a užívejte prázdnin.

Jídelníček z 27. 7. 2012 - jídelníček na pár facek (I já jsem jen člověk! :D)

28. července 2012 v 8:51 DIET LIST
Tak tedy, řekla jsem si, že nebudu přidávát jen ukázkové jídelníčky, abyste si nemysleli, že jsem dokonalá. Haha. Mrkající Takže tady máte i ten včerejší, kdy jsem se "rozjela" ve městě se známými a potom se dostala na neplánovanou velkou garden party.


Snídaně: 30 g kukuřičných lupínků, 100 ml odtučněné mléko, 100 g grapefruit, 50 g nektarinka, 60 g jablko

Svačina: 200 g vodní meloun, 125 ml cappucino bez cukru

Oběd: 200 g pečených brambor na sucho, 120 g bylinkového tvarohu (odtučeněný tvarh, listy špenátu, cibule, hrášek, bylinky - domácí výroba)

Svačina: ---

Večeře: ---

Mimo: hamburger (bez sýru), hodně alkoholu, 2x kousnutí do chleba se steakem, 2 kousnutí do grilované klobásy

Pohyb: 4 x 5 minut rotační disk, 30 minut bruslení, chůze po městě


Ha, tak vidíte to. I já jsem jen člověk. Když jsem ráno přišla (fakt před chvíli- dala jsem si pořádný toast (+-350 kcal - dojezdy alkoholu?) No jinak dneska už zkusím být jen na melounu - na oběd si dám kuřecí polévku (jen 80 kcal).

Dobrou. Líbající

Krásný slunečný den

27. července 2012 v 12:56 DIARY
Ahojte hubeňulky, tak jsem tady zase po nějaké době. Ráno váha ukázala méně než 48 kg! CÍL SPLNĚN. Nový cíl? Můžete hádat nebo se nechat překvapit. Nevinný Je to úžasný pocit, dokázat to, po čem tak dlouho toužíte.

Už jsem po obědě - mňam, měla jsem brambory pečené s bylinkovým tvarohem. Moc jsem si pošmákla. Odpoledne jdeme s několika kamarádkama do města - nakupovat, jíst, flákat se. Tak uvidím, asi si dám zmrzlinu (včera jsem měla taky, předevčírem taky ... haha - jsem hrozná, vím to!) nebo skleničku, nebo obojí? Smějící se

V pondělí jedu na dovču, tak nevím jak se budu stravovat - moje zdravá výživa zůstává bohužel doma- jídlo je součástí pobytu ... hih. Tak snad se to na mých bocích moc nepodepíše.


Jaký den máte vy? Co máte v plánu? Jak jde hubnutí?
Večer možná přidám jídelníček - uvidím, jak dopadnu.

Mějte se. Líbající

Zajímavé, jak jedna čokoládová tyčinka dokáže rozjasnit celý den

25. července 2012 v 17:44 DIARY
Páni, dneska mě už od rána honí děsná mlsna. Naneštěstí mě nakonec dohnala a já si dala sladkůstku. Takže nějakých +- 300 kcal navíc. Křičící

No ale co, trošku jsem si zacvičila a hádejte co - stále mi do maximálního denního příjmu chybí nějaké ty kcal. Takže výdej je vyšší než příjem. Nějaká kalorická čokoládová tyčinka mě opravdu v hubnutí nezastaví. Haha.

Jaký jste měli den vy? Za chvíli jdu připravovat večeři, takže pac a pusu drahoušci.

24. 7. 2012

24. července 2012 v 18:49 DIET LIST



Zdravím krásky. Líbající Dneska to zase konečně vypadá (vypadalo) tak, že je červenec a léto. Sluníčko svítí a svítí, takže mě to táhne VEN. I přesto jsem se ale rozhodla, že dneska vám tady dám zase rozepsaný jídelníček i s kaloriema a celkový propočet.


Snídaně: 100 g přesnídávka meruňková (76 kcal), 2 ks Bona Vita Active plátky (30 kcal), 140 g grapefruit (57 kcal), 60 g kiwi (30 kcal), 40 g jablko (25 kcal)

Svačina: 5 ks mini Racio cornies (39 kcal), 40 g jablko (25 kcal), 20 g kiwi (10 kcal)

Oběd: 200 ml tomatová polévka s mozzarelou a sucharem, 1 ks domácí pizza rohlík (celé 310 kcal)

Svačina: 200 ml kysané podmáslí (67 kcal)

Večeře: zeleninové lečo z bílků s oblohou a pečivem (celé 222 kcal)

Přijato: 891 kcal


Pohyb: 30 minut úklid, 4x 5 minut rotační disk, 50 minut bruslení, 15 minut domácí posilování, trávení potravin - 89 kcal

Vydáno: 502 kcal


CELKEM ZA DEN: 389 KCAL


Dneska bylo toho pohybu až až. Jsem zvědavá jestli se zítra postavím, ale snad ano, musím si jít totiž nakoupit nějakou tu zdravou stravu! Mrkající

Jinak na večer nemám nic v plánu, takže hopsnu do vany a potom si pustím film, který mám stažený už od včera a budu relaxovat.

Páčko.

Tady končí veškerá legrace

23. července 2012 v 7:19 DIARY
Ahoj, jídelníček z předchozího článku neberte příšliš vážně, objevila se totiž neplánovaná grilovačka, takže alkohol tekl proudem, jedli jsme grilované klobásky a cpali se sladkými a slanými dobrotami, takže kile go up!

A aby toho nebylo málo včera repete - no moje tělo dostává zabrat. Ale s novým týdnem snídám zase ovoce a vracím se do svých kolejí. (Zase na pořádně dlouhou dobu.) Doufám jen, že kila nepůjdou nahoru. Jejejej.

Co vy? Jak jste si užili víkend?Usmívající se

21. 7. 2012 - jídelníček, skvělá váha, ale počasí na ****! :D

21. července 2012 v 12:47 DIET LIST
Zdravím mé hubené krásky Usmívající se. Dneska nás to sluníčko pěkně zlobí - ne a ne vylézt. Ale třeba se dočkáme. Řekla jsem si, že bych vám tady zase mohla dát nějaký článek - jídelníček.

Dneska bez různých propočtů a výpočtů kaloríí apod. Jen lehce a jednoduše. Líbající Od odpolední svačiny je to jen plán, ale nevidím důvod proč ho nedodržet, že. Mrkající




Snídaně: 2 plátky toustový chléb tmavý, 150 ml ovocného jogurtu light, 100 g meloun vodní, 40 g banán, 2 malé lžičky ovesných vloček (na ozdobu - ha)

Svačina: --- (pozdní snídaně)

Oběd: zeleninové rizoto se zeleninovou oblohou

Svačina: 250 ml cappuccino bez cukru, 2 ks křehké plátky Bona Vita, 15 g cottage pažitkový

Večeře: 100 g cottage pažitkový, 2 ks chlebíček celozrnný Racio (polystyrén :)), 40 g okurka salátová, 40 g rajčata, 10 g cibule červená, 40 g ledový salát, 20 g salát Rosso, 20 g salát Lollo




Dneska nějak moc pohybu neplánuju - vše mě bolí. Hihi. Asi jen pouklízím - i to je svým způsobem pohyb. Smějící se

Jinak včera probíhalo mé vážení a ÚBYTEK tam byl, sice ne nějak extra, ale hlavně, že se hýbe směrem dolů.

Aktuální váha: 48, 6 kg.


Hezký den.

Tortilla ala pizza a hubnu!

19. července 2012 v 13:15 DIARY
Ahoj. Usmívající se Tak v první řadě - vůbec nemám čas na blog, ale toho jste si asi všimli. Hih. Včera jsem si upekla bábovku s kokosem (fakt se mi povedla), tak jsem si dala dva kousky k večeři. Vím, fuj a fuj, ale co je podstatné ... VÝDEJ BYL VYŠŠÍ NEŽ PŘÍJEM! Takže, hubneme dále a navíc jsem si fakticky pochutnala.


Dneska už zase normálka - ovoce, jogurty, zelenina - však to znáte. Udělala jsem si žůžo oběd. Použila jsem tortillu a udělala ji na způsob pizzy (kečup, koření na pizzu, sýr, žampiony, rajče) a musím říct - mňam a k tomu samozdřejmě velikou zeleninovou oblohu.






Jak se máte vy?

Rooibos s jahodami - mňam

17. července 2012 v 11:08 PRODUCT TIPS
Ano, dneska jsem na něho narazila poprvé a musím říct, že hned název mě zaujal. O rostlině rooibos jsem totiž jaktě živ neslyšela. Jelikož mám ráda jahody a vše s nimi, rozhodla jsem se tento čaj vyzkoušet.

Je opravdu ÚŽASNÝ.

Horký, skvělý, jahodami provoněný šálek čaje, který potěší. Zvlášťě u dnů jako je dnešní.






A co píší výrobci?
Rooibos pochází z rostliny Aspalathus Linearis, která rostě v jihoafrickém Západní Kapsku. Čaj z rooibosu obsahuje řadu minerálních látek a také antioxidanty, a proto je dokonalou součástí zdravého životního stylu. Rooibos neobsahuje kofein, proto si ho můžeme vychutnat v jakoukoliv denní hodinu.

16. 7. 2012 a menu

16. července 2012 v 18:04 DIET LIST
Jídelníček pro inspiraci, pobavení, zahnání nudy a nebo pro cokoliv - ze dne 16. 7. (pondělí).





Snídaně: 2 ks Racio toast (60 kcal), 150 ml ostružinový jogurt light (63 kcal), 120 g jablko (75 kcal), 100 ml kefírové mléko nízkotučné (41 kcal)

Svačina: 200 g meloun vodní (53 kcal), 25 g jablko (16 kcal)

Oběd: Pikantní sójové nudličky s Wokem a zeleninovou oblohou (celé 276 kcal - Je to moc na rozepisování, ale můžu vám tady dát, jestli bude zájem, recept.)

Svačina: 250 ml cappuccino bez cukru (53 kcal), 2 ks Active křehké plátky (30 kcal), lžička švestkových povidel (11 kcal)

Večeře: 50 g Milko Svačinka zeleninový tvaroh (42 kcal), 1 plátek toustový chléb celozrnný (63 kcal), 50 g ledový salát (6 kcal), 100 g rajče (22 kcal), 100 g brokolice (33 kcal), lžíce kečupu (11 kcal), 100 ml nizkotučné kefírové mléko (41 kcal), 80 g rajče (18 kcal), 20 g Rosso salát (3 kcal)

Přijato: 895 kcal


Pohyb: 30 minut nákup, 15 minut zumba fitness, 15 minut domácí posilování, trávení potravin - 89 kcal

Vydáno: 261 kcal


CELKEM ZA DEN: 634 KCAL


Dneska u nás celý den prší a prší. Ráno jsem byla u doktorky na prohlídku, nakoupit, potom si udělala oběd a od té doby ležím a nic nedělám. (Koukám na filmy!) Akorát jsem 30 minut věnovala tomu "cvičení". Co vy, jaký jste měli den? Usmívající se

Jestli tady budete chtít ten repcet, viz oběd, tak stačí napsat do komentářů - vaše přání je mi rozkazem.


Tak páčko.