Tumblr_lycm63dsfc1qcizjdo1_500_large

54-53-52-51-50

Only one second on your lips but many years on your thighs.

Be healthy means be happy. - Be happy means be healthy.
STOP wish. Just DO IT!

16. 7. 2012 a menu

16. července 2012 v 18:04 |  DIET LIST
Jídelníček pro inspiraci, pobavení, zahnání nudy a nebo pro cokoliv - ze dne 16. 7. (pondělí).





Snídaně: 2 ks Racio toast (60 kcal), 150 ml ostružinový jogurt light (63 kcal), 120 g jablko (75 kcal), 100 ml kefírové mléko nízkotučné (41 kcal)

Svačina: 200 g meloun vodní (53 kcal), 25 g jablko (16 kcal)

Oběd: Pikantní sójové nudličky s Wokem a zeleninovou oblohou (celé 276 kcal - Je to moc na rozepisování, ale můžu vám tady dát, jestli bude zájem, recept.)

Svačina: 250 ml cappuccino bez cukru (53 kcal), 2 ks Active křehké plátky (30 kcal), lžička švestkových povidel (11 kcal)

Večeře: 50 g Milko Svačinka zeleninový tvaroh (42 kcal), 1 plátek toustový chléb celozrnný (63 kcal), 50 g ledový salát (6 kcal), 100 g rajče (22 kcal), 100 g brokolice (33 kcal), lžíce kečupu (11 kcal), 100 ml nizkotučné kefírové mléko (41 kcal), 80 g rajče (18 kcal), 20 g Rosso salát (3 kcal)

Přijato: 895 kcal


Pohyb: 30 minut nákup, 15 minut zumba fitness, 15 minut domácí posilování, trávení potravin - 89 kcal

Vydáno: 261 kcal


CELKEM ZA DEN: 634 KCAL


Dneska u nás celý den prší a prší. Ráno jsem byla u doktorky na prohlídku, nakoupit, potom si udělala oběd a od té doby ležím a nic nedělám. (Koukám na filmy!) Akorát jsem 30 minut věnovala tomu "cvičení". Co vy, jaký jste měli den? Usmívající se

Jestli tady budete chtít ten repcet, viz oběd, tak stačí napsat do komentářů - vaše přání je mi rozkazem.


Tak páčko.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama